.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری انتخابات مجلس شوراي دانش آموزي مازندران
با برگزاري يك دوره انتخابات بين ‪ ۶۴‬نفر از دانش آموزان مازندران براي حضور در مجلس دانش آموزي كشور هفت نفر به عنوان اعضاي اصلي و سه نفر علي البدل از اين استان به اين مجلس معرفي شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،روح‌الله معافي، مسوول روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: ‪ ۶۴‬دانش.

با برگزاري يك دوره انتخابات بين ‪ ۶۴‬نفر از دانش آموزان مازندران براي حضور در مجلس دانش آموزي كشور هفت نفر به عنوان اعضاي اصلي و سه نفر علي البدل از اين استان به اين مجلس معرفي شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،روح‌الله معافي، مسوول روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: ‪ ۶۴‬دانش آموز نامزد اين مجلس هر كدام به مدت پنج دقيقه ديدگاههاونقطه نظرات خود را ارايه كرده و سپس در يك راي گيري ‪ ۱۰‬نفر انتخاب شدند.

وي ادامه داد: مجلس شوراي دانش آموزي بهترين و موثرترين پايگاه براي ارتباط مستقيم و نزديك ميان دانش آموزان و مسوولان امر تعليم و تربيت است.

وي تصريح كرد:‪۶۴‬دانش آموزي كه به عنوان نماينده اين مجلس در شهرستانهاي مازندران حضور دارند درهرفصل با حضور نمايندگان استان در كشور براي بررسي مشكلات دانش آموزان يك بار مجمع عمومي تشكيل خواهند داد.

حامد سهراب زاده از ساري، حسن يوسفي از فريدونكنار، مجيد باقرپور از نوشهر ، زهرا پاشا از نور، سينا توكل از بابل، رضا سلحشور از نور و آرمان جعفري از آمل به عنوان اعضاي اصلي و مجيد بي‌پروا از عباس آباد تنكابن ، ميلاد آهنگربهان از چالوس و آرزو اسعدي از مياندرود ساري به عنوان اعضاي علي البدل از مازندران به مجلس شوراي دانش آموزي كشور راه يافتند.

مازندران داراي ‪ ۵۸۰‬هزار دانش آموز است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.